Spring naar content

530 Renaults voor Norbert Dentressangle

Renault Trucks heeft de sleutels van de eerste 100 exemplaren van een bestelling van 530 vrachtwagens overhandigd aan Norbert Dentressangle. Na een test in reële bedrijfsomstandigheden was de Europese marktleider in transport en logistiek overtuigd van de technische kwaliteiten van de vrachtwagens, hun Frans fabricaat en de milieuprestaties van de DTI Euro 6-motoren. De aankoop betreft Renault Trucks D en Renault Trucks T, die tot Internationale Vrachtwagen van 2015 werd uitgeroepen.
Norbert Dentressangle, Europese marktleider in transport en logistiek met de grootste vloot van vrachtwagens in eigen beheer in Europa, bevestigt zijn vertrouwen in Renault Trucks met de aankoop van 530 voertuigen van het nieuwe gamma voor enkele van zijn Europese vestigingen. Het gaat vooral om voertuigen van het T-gamma, bestemd voor regionaal, nationaal en internationaal transport. Een honderdtal voertuigen van het D-gamma, bestemd voor distributieopdrachten, maakt ook deel uit van deze aankoop.
Na de Renault Trucks T, die tot Internationale Vrachtwagen van 2015 werd uitgeroepen, enkele maanden in reële bedrijfsomstandigheden te hebben getest was Norbert Dentressangle overtuigd van de vrachtwagen. Bovendien wil Norbert Dentressangle de Franse industrie ondersteunen. Bij de overhandiging van de sleutels in de hoofdzetel van Renault Trucks in Saint-Priest (69) lichtte Hervé Montjotin, voorzitter van het bestuur van Norbert Dentressangle, de keuze toe: “De levering van het nieuwe gamma Renault Trucks Euro 6 is voor mij een goede gelegenheid om iedereen eraan te herinneren dat Norbert Dentressangle blijft investeren in zijn sector van oudsher: de transportsector. De juiste vrachtwagen kiezen is van doorslaggevend belang; zo concretiseren we immers onze verbintenissen op het vlak van kwaliteit naar onze klanten toe, comfort en veiligheid naar onze bestuurders toe en tot slot respect voor het milieu met zuinige en schone motoren. Ook zijn we er trots op dat we mogen bijdragen tot de promotie, in heel Europa, van een industrieel product “gegarandeerd van Franse origine” dat in onze historische regio wordt gemaakt.”

Scroll naar boven