Spring naar content

De tv-serie ‘Reality Road’ van Volvo Trucks werd over de hele wereld op het internet bekeken. In slechts twee weken werd de serie al meer dan twee miljoen keer bekeken in ruim 50 landen.
De tv-serie die op 11 juni op het YouTube-kanaal van Volvo Trucks werd gezet als onderdeel van de campagne voor het serviceaanbod van Volvo Trucks, werd al snel wereldwijd bekeken.
“Met ‘Reality Road’ wilden we marketing op een nieuwe manier benaderen door content te creëren. We zijn enorm trots op de grote, mondiale reikwijdte. Dit is positief voor ons merk en voor de vraag naar onze producten en services“, zegt Per Nilsson, Director Public Relations bij Volvo Trucks.
‘Reality Road’ werd gestart als onderdeel van een campagne voor Volvo Trucks Services. Het doel van de serie is de kracht te benadrukken van het serviceaanbod van Volvo Trucks en tegelijk tv-amusement te creëren dat een groter publiek aanspreekt. De serie bestaat uit acht afleveringen en veel aanvullend materiaal.
Reality Road
In de tv-serie ‘Reality Road’ rijdt zangeres Mapei in een truck door Europa om een videoclip op te nemen bij haar nieuwe nummer ‘A Million Ways to Live’. Ze wordt bijgestaan door haar vriendin en regisseur Liza Minou Morberg en ‘Epic Split’-chauffeur Jens Karlsson. In de tv-serie zien we hoe de verschillende services op allerlei verrassende manieren worden getest. Ook vergezellen we Mapei terwijl ze kennismaakt met de truckwereld en die op de proef stelt.
Reality Road werd meer dan twee miljoen keer bekeken in meer dan 50 landen wereldwijd. De populairste aflevering was aflevering drie waarin de stunt op twee wielen in Berlijn werd getoond.

Scroll naar boven