Spring naar content

Garage Kant Antwerpen wint opnieuw VAS award

Jaarlijks reikt Volvo Trucks de Volvo Action Service award uit aan de meest verdienstelijke VAS dealer per land. Garage Kant Antwerpen wint deze prijs voor de tweede keer op rij.
Volvo Action Service is de pechverhelpingsdienst van Volvo Trucks en biedt Volvo-truckchauffeurs 24 uur per dag, 7 dagen per week hulp bij pech onderweg. De chauffeur kan het algemene VAS nummer in zijn eigen taal bellen, waarna de dichtstbijzijnde dealer wordt contacteert om het probleem te gaan oplossen. Alle Volvo Trucks dealers worden ingeschakeld in dit systeem.
De prijs wordt toegekend op basis van 3 strenge criteria die in grote mate bijdragen tot de klantentevredenheid: het aantal klanten dat binnen de 6 uur weer op de weg is, het aantal weigeringen en het aantal klachten na de herstelling.
Garage Kant Antwerpen is opnieuw winnaar
De combinatie van de drie criteria leidde tot het uitroepen van Garage Kant Antwerpen als winnaar. In 2015 heeft Garage Kant Antwerpen 225 depannages uitgevoerd op een totaal van 2618 (in België en Luxemburg). 83% van deze depannages werd binnen de 6 uur afgehandeld.
Carl Goddeeris, Service Manager bij Volvo Trucks Belgium: “Het feit dat Garage Kant deze award voor de tweede keer op rij wint, toont aan dat het systeem echt goed geïntegreerd is in hun procedures. Het is sowieso opvallend hoe goed de Volvo Trucks dealers zorg dragen voor hun depannages.”

24/24 – 7/7 depannage
Volvo Action Service biedt Volvo truckchauffeurs hulp bij pech onderweg in heel Europa. Het volstaat om te bellen, en in de nieuwe modellen zit zelfs een VAS on call knop, waarmee de dispatching dienst onmiddellijk nuttige informatie over het voertuig en de locatie kan zien. De chauffeur wordt geholpen in zijn eigen taal, of dat nu Nederlands, Frans, Spaans of Pools is. De dichtstbijzijnde dealer wordt gecontacteerd en deze komt zo snel mogelijk ter plaatse om het probleem op te lossen.

Scroll naar boven