De nieuwe MYIVECO Easy Way-app is ontworpen om chauffeurs in verbinding te brengen met hun IVECO vrachtwagen. Ze genieten van alle comfort, dankzij de afstandsbediening van de verschillende cabinefuncties, evenals de activering op afstand van zowel IVECO Assistance Non-Stop als de Remote Assistance Service wanneer nodig.
IVECO introduceert de nieuwe MYIVECO Easy Way-app, die is ontworpen om het leven van de chauffeurs aan boord van hun truck te vergemakkelijken en hen te helpen de uptime te maximaliseren met een groot aantal functies die toegankelijk zijn op hun mobiele apparaat.
Fabrizio Conicella, wereldwijd hoofd van digitale commerciële en speciale voertuigen: “De nieuwe MYIVECO Easy Way-app is een duidelijk teken van IVECO’s chauffeursgerichte aanpak. Deze nieuwe app heeft als doel om de chauffeur te ondersteunen door de toegang te geven tot verschillende voertuigfuncties en nuttige gegevens tijdens stilstand of parkeermodus. Het biedt rij- en brandstof besparend advies via de Driving Style Evaluation (DSE) en kan, indien nodig, worden gebruikt om de IVECO-hulpdienst eenvoudig en snel te activeren, via een uiterst gebruiksvriendelijke en intuïtieve interface. Eenvoudig – de IVECO WAY.”
De nieuwe MYIVECO Easy Way-app is ontworpen om de chauffeur alle comfort te bieden, waardoor hij/zij alle cabinefuncties op afstand kan bedienen. Verlichting, airconditioning, media, deuren en ramen, dakluik en deurslot zijn handig op één plek op de smartphone en tablet van de chauffeur. Met de app kan de chauffeur zijn digitale leven ook aan boord nemen door zijn mobiele apparaat te spiegelen op het nieuwe infotainmentsysteem om alle functies veilig te gebruiken tijdens het rijden.
De chauffeur kan de Driving Style Evaluation (DSE)-tool rechtstreeks op het mobiele apparaat bekijken. De verbeterde DSE-functies, op basis van nieuwe algoritmen, zorgen voor een effectievere evaluatie van de prestaties, evenals nieuwe voertuigverzorging en veilige rij-KPI’s om brandstofbesparingen te vergroten en de veilige rijstijl te verbeteren.
Met de nieuwe MYIVECO Easy Way-app is de chauffeur nooit alleen op de weg. Hij kan IVECO’s Remote Assistance Service gemakkelijk activeren door de baanbrekende tool die hem verbindt met de werkplaats. De technicus kan op afstand de voertuigdiagnostiek controleren, waar deze zich ook bevindt en zelfs draadloos (OTA) software-updates uitvoeren voor alle elektronica indien nodig.
Bovendien biedt de IVECO Assistance Non-Stop-service 24/7 assistentie via de nieuwe app, waardoor de uptime van het voertuig wordt verbeterd en de chauffeur op de weg blijft.
De MYIVECO Easy Way-app zal regelmatig worden geüpgraded met nieuwe functies, die voortdurend evolueren om te voldoen aan de veranderende behoeften van transportbedrijven. Het zal klanten helpen hun bedrijf te ontwikkelen met on-board connectiviteit die het gemakkelijk maakt om de productiviteit van de vloot te verhogen en de efficiëntie van de chauffeurs op het werk te maximaliseren.
De MYIVECO EASY WAY-app is nu beschikbaar en te downloaden via Google Play en de App Store om de ervaring in de nieuwe cabine te starten.