Nog voor het einde van dit jaar lanceert Renault de Kangoo Z.E. Hydrogen, een elektrische bestelwagen met een brandstofcel op waterstof, die de autonomie van 230 km verhoogt tot 370 km. De brandstofcel levert een vermogen van 5 kW, waarvan de helft warmte, die wordt gebruikt om de cabine te verwarmen. De laadruimte meet 3,9 m³, het meergewicht blijft beperkt tot 110 kg.
In het eerste semester van 2020 volgt de Master Z.E. Hydrogen. Hier stijgt het rijbereik van 120 naar 350 kilometer (cijfer in afwachting van WLTP-homologatie). Met twee waterstofreservoirs onder het chassis wordt Master Z.E. een stuk veelzijdiger zonder dat de laadruimte (10,8 m³ tot 20 m³) eronder lijdt, en dat terwijl het meergewicht beperkt blijft tot 200 kilogram. De Master Z.E. Hydrogen gesloten bestelwagen zal beschikbaar zijn in twee lengtes en twee hoogtes, naast twee chassisversies.