Firma Heyrman -De Roeck bestelt 1e IVECO T-WAY in België!

Verschenen: 23 september 2021

IVECO en Cammaert Trucks zijn erg blij met de 1e verkoop van de IVECO T-WAY 8×8 aan de firma Heyrman – De Roeck.

Het familiebedrijf Heyrman – De Roeck begon in 1948 met de grootvader die mest opkocht bij de boeren en dit met een oude amerikaanse legertruck zonder servostuur transporteerde naar de fruitveiling. Door de jaren heen groeide het familiebedrijf enorm uit tot een bedrijf met 60 arbeiders en 6 bedienden en een omzet van ruim 20 mio €. Zij zijn actief in verschillende activiteiten zoals baggerwerken, natuurinrichtingswerken , waterbouwwerken en groenonderhoud. Allerlei activiteiten die een grote specialisatie vereisen en specifieke voertuigen en machines. Hun machinepark telt momenteel een 10-tal vrachtwagens (4×2, 4×4, 6×2, 6×4, 6×6 en 8×8), 35 graafmachines van 5 – 112 ton, 9 rupsdumpers, 8 tractoren met gronddumpers, 5 duwboten, 16 duwbakken, 5 kraanpontons….

Ook voor de ondersteunende voertuigen legt de zaakvoerder Koen Heyrman de lat hoog. Iveco is dan ook zeer blij dat zij reeds beschikken over een 8-tal Daily’s, een Eurocargo 4×4 en een containervrachtwagen 6×4. Deze voertuigen worden vnl gebruikt voor het vervoer van het personeel en bouwmaterialen van en naar de werf.

Heyrman – De Roeck was op zoek naar een super robuust off-road voertuig en één van hun enthousiaste techniekers ontdekte , nog voor de officiële introductie, reeds de nieuwe IVECO T-WAY. Fantastisch nieuws dat ze de 1e firma zijn die de nieuwe T-WAY bestelde in België. De keuze viel op een T-WAY 8×8 , 450pk , met dagcabine en geschikt voor uitzonderlijk vervoer tot 90 ton combinatiegewicht.

Koen Heyrman bevestigt wat zo belangrijk was in zijn keuze voor de T-WAY: “een super robuust off road voertuig met een hoog rendement, goede prijs/kwaliteitsverhouding en kunnen rekenen op goed advies en technische ondersteuning van de IVECO dealer Cammaert Trucks. Wij gaan de T-WAY gebruiken voor het vervoer van grond en slib in extreem off-road terrein bij alle weertypes en in de meest uitdagende omgevingsomstandigheden.” Als deze 8×8 goed bevalt zal er snel een 8×4 besteld worden” besluit Koen Heyrman.

Meer nieuws

Hoe klaar is uw organisatie voor elektrische trucks?

Hoe klaar is uw organisatie voor elektrische trucks?

De transitie naar emissieloos transport: hoe pakt u dit aan?   De Volvo Business Case Simulator begeleidt u naar een groenere toekomst   De overgang naar elektrische vrachtwagens is onvermijdelijk én cruciaal voor een duurzamere toekomst. Maar hoe weet u of...

Jeroen van den Oetelaar benoemd tot DAF Trucks Chief Engineer

Jeroen van den Oetelaar benoemd tot DAF Trucks Chief Engineer

Jeroen van den Oetelaar is benoemd tot Chief Engineer DAF Vehicles en treedt daarmee ook toe tot DAF Trucks’ Board of Management. Van den Oetelaar neemt vanaf 1 juni deze functie over van Patrick Dean, die promotie maakt tot Director PACCAR Electronics. Van den...

Onze berichten per jaartal

Wenst u deze nieuwsberichten rechtstreeks in je mailbox te ontvangen?

* indicates required
Share This